علوم برتر

قوانین طلائی موفقیت

 بسیاری این راه را پیموده اند شما  هم بپیمایید ضرر نمی کنید

 

 قانون1

  بیائید ذهنمان را پر از فکر آرامش، شجاعت، سلامتی و امید کنیم زیرا زندگی ما همان چیزی است که ذهنمان می سازد.

 قانون 2

 بیائید حتی با دشمنان حتیٌ الامکان درگیر نشویم ، زیرا این کار بیشتر از آن که آنها را آزرده خاطر کند، از ما نیرو می گیرد.بیائید حتی یک دقیقه را هم صرف فکر درباره کسانی که دوست نداریم نکنیم.

 قانون 3

 الف- به جای نگرانی درباره ناسپاسی،انتظار ناسپاسی داشته باشیم. یادمان باشد که حضرت مسیح فقط در یک روز ده آدم جذامی را شفا داد وفقط یک نفر از او تشکر کرد.

 ب- یادمان باشد که تنها راه دست یافتن به خوشحالی وسعادت، انتظار تشکر از دیگران نیست، بلکه بخشش را باید به خاطر شادی بخشش دوست داشت.

 ج- یادمان باشد که سپاسگذاری را باید همچون بذری کاشت بنابراین اگردوست داریم، فرزندانمان آدمهای شکرگذاری بار بیایند، باید این صفت را به آنها بیاموزیم.

 قانون4

 همیشه چیزهایی را که باید شکرشان را به جا بیاورید بشمارید، نه مشکلاتتان را.

 قانون 5

 از دیگران تقلید نکنیم. خودمان را بشناسیم وخودمان باشیم زیرا حسادت یعنی جهل و تقلید یعنی خودکشی.

 

 قانون 6

 وقتی تقدیر به دستمان یک لیمو ترش میدهد، از آن شربت درست کنیم.

 قانون 7

 با اندکی شاد کردن دیگران، اندوه خود را از یاد ببریم. وقتی به دیگران نیکی می کنید به خود نیکی کرده اید.

 

 





           
یک شنبه 15 دی 1392برچسب:قوانین طلائی , :: 13:11
معلم

دانشمندان اظهار کرده اند که روزی خواهند توانست در سلول های خورشیدی به جای پلاتین، از عصاره گیاهان دریایی استفاده کنند.

 

 سلول های خورشیدی حساس شده با رنگ (DSCs) به سرعت در حال تبدیل شدن به جایگزینی گسترده و مقرون به صرفه در سلول های فتوولتائیک هستند و در آنها پلاتین، به عنوان الکترود بکار رفته که با وجود عملکرد چشمگیرش، سازگار با محیط زیست نبوده و هزینه های تولید آن بالاست.


تینگ لی ما (Tingli Ma) و همکارانش در چین، ژاپن و سوئیس، تحقیقاتی را به روی رنگ های طبیعی و زیست توده های دستکاری شده انجام داده اند تا دریابند که اشنه ی دریایی، می تواند منبع مناسبی از مواد خام برای DSCs باشد و به نتایجی امیدوار کننده رسیده اند. مواد طبیعی، تا حدی قابل مقایسه با مواد مصنوعی یا گران تر، بازده را در رنگ های طبیعی بهبود می بخشند.


این گروه به طور همزمان رنگ، یداید و مواد کربنی طبیعی را از اشنه ی دریایی استخراج کردند که به ترتیب در نقش حساس کننده، شاتل الکترون و کاتالیزور الکترود شمارنده در یک دستگاه ترکیبی اشنه دریایی عمل می کنند. این دستگاه در مقایسه با یک الکترود شمارنده پلاتینی آزمایش شده و فعالیت الکتروکاتالیستی مشابهی نشان داد. اگرچه بازده آن بهتر از الکترودهای پلاتینی نیست، ولی این حوزه، راه را برای پیشبرد عملکرد مدل سازگار تر با محیط زیست از DSC هموار می کند.


کشف کروموفورهای جدید و دستیابی به رکورد بازده تبدیل نور به برق، منابع فتوولتائیک ایجاد می کند و مواد الکتروفعال از اشنه دریایی، یکی از یافته های جالب توجه است. لی ما، اذعان می کند که در حال حاضر، طول عمر سلول عمدتا به دلیل ثبات رنگ طبیعی عالی نیست و این گروه به دنبال عمر طولانی تر و ظرفیت های بالا هستند.



           
چهار شنبه 6 آذر 1392برچسب:, :: 11:46
معلم

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علوم برتر و آدرس olombartar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 9376
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1